Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Vážení zákazníci, následující dotazník slouží k určení spokojenosti nakupování v obchodním řetězci Kaufland, k zjištění, s čím jsou zákazníci tohoto obchodního řetězce spokojeni a také si klade za cíl zjistit, jaké procento lidí jsou opravdu spokojeni s jejich návštěvou Kauflandu. Výsledky šetření by měly přispět k poznání procentuální spokojenosti nakupování v Kauflandu.
Odpovědi respondentů
1. Jak často nakupujete v Kauflandu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Několikrát týdně
59
26,7 %
26,7 %
Jednou za týden
52
23,53 %
23,53 %
Několikrát za měsíc
33
14,93 %
14,93 %
Jednou za měsíc
28
12,67 %
12,67 %
Méně často
23
10,41 %
10,41 %
Každý den
18
8,14 %
8,14 %
Vůbec
8
3,62 %
3,62 %
2. Jak byste zhodnotili nakupování v Kauflandu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spokojen(a)
110
49,77 %
49,77 %
Velmi spokojen(a)
44
19,91 %
19,91 %
Neutrální postoj
37
16,74 %
16,74 %
Nespokojen(a)
21
9,5 %
9,5 %
Velmi nespokojen(a)
9
4,07 %
4,07 %
3. Jak hodnotíte čas, který strávíte na pokladně?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Rychlé
96
43,44 %
43,44 %
Průměrné
58
26,24 %
26,24 %
Velmi rychlé
35
15,84 %
15,84 %
Pomalé
20
9,05 %
9,05 %
Velmi pomalé
12
5,43 %
5,43 %
4. Jak často jsou Vaše oblíbené produkty dostupné v Kauflandu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Často
118
53,39 %
53,39 %
Občas
40
18,1 %
18,1 %
Vždy
27
12,22 %
12,22 %
Zřídka
22
9,95 %
9,95 %
Nikdy
9
4,07 %
4,07 %
Nevím
5
2,26 %
2,26 %
5. Jak hodnotíte kvalitu potravin v Kauflandu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spokojen(a)
115
52,04 %
52,04 %
Neutrální postoj
42
19 %
19 %
Velmi spokojen(a)
37
16,74 %
16,74 %
Nespokojen(a)
19
8,6 %
8,6 %
Velmi nespokojen(a)
8
3,62 %
3,62 %
6. Jak je ochotný personál Vám pomoci?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Často
90
40,72 %
40,72 %
Občas
46
20,81 %
20,81 %
Vždy
31
14,03 %
14,03 %
Zřídka
26
11,76 %
11,76 %
Nevím
17
7,69 %
7,69 %
Nikdy
11
4,98 %
4,98 %
7. Jak hodnotíte rozmanitost sortimentů v Kauflandu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Spokojen(a)
121
54,75 %
54,75 %
Velmi spokojen(a)
37
16,74 %
16,74 %
Neutrální postoj
37
16,74 %
16,74 %
Nespokojen(a)
24
10,86 %
10,86 %
Velmi nespokojen(a)
2
0,9 %
0,9 %
8. Oceňujete, že Kaufland nabízí regionální produkty?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano, spíše
104
47,06 %
47,06 %
Neutrální
48
21,72 %
21,72 %
Ano, velmi
39
17,65 %
17,65 %
Ne, spíše ne
23
10,41 %
10,41 %
Ne, vůbec ne
7
3,17 %
3,17 %
9. Využíváte Kaufland Card a jejich akce s tím spojené?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vždy
99
44,8 %
44,8 %
Nikdy
85
38,46 %
38,46 %
Občas
37
16,74 %
16,74 %
10. Co je pro Vás důležité při nakupování v Kauflandu?
(1 = velmi důležité, 2 = důležité, 3 = spíše důležité, 4 = spíše nedůležité, 5 = nedůležité):
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
Cenová dostupnost
1.905
0.955
Kvalita produktů
1.774
0.799
Čerstvost produktů
1.928
1.108
Dostupnost zboží
1.914
0.993
Široký výběr produktů
2.063
1.064
Kvalita služeb
2.113
1.042
Přátelská atmosféra
2.348
1.159
Rozšířená otevírací doba
2.326
1.278
Čisté toalety
2.493
1.752
Seženu vše, co potřebuju
1.95
0.961
Nabídka akcí a slev
2.05
1.215
Čistota a pořádek
2.059
0.942
Parkování a dostupnost prodejny
2.068
1.303
Lokální produkty
2.339
1.446
Flexibilita platebních možností
2.081
1.233
11. Jaké je Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
127
57,47 %
57,47 %
Muž
94
42,53 %
42,53 %
12. Jaký je Váš věk?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26 - 35 let
53
23,98 %
23,98 %
46 - 55 let
48
21,72 %
21,72 %
36 - 45 let
43
19,46 %
19,46 %
25 let a méně
40
18,1 %
18,1 %
56 - 65 let
19
8,6 %
8,6 %
65 let a více
18
8,14 %
8,14 %
13. Nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Maturita
94
42,53 %
42,53 %
Vysokoškolské
64
28,96 %
28,96 %
Vyučení
44
19,91 %
19,91 %
Základní
19
8,6 %
8,6 %
14. Prosím, stručně popište své negativní zkušenosti při nakupování v Kauflandu.
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Nepříjemný personál.
1
2,5 %
0,45 %
Ohavný systém automatických pokladen
1
2,5 %
0,45 %
Potkal jsem tam osobu tmavé pleti.
1
2,5 %
0,45 %
Mimino z kočáru hrabalo oslintanou rukou na vystavené chleby - byly moc nízko :-(
1
2,5 %
0,45 %
moc Cikánů, občas bývá navečer vyprodané pečivo
1
2,5 %
0,45 %
Občas fronty u pokladen, nutnost být neustále ve střehu, špatné markování
1
2,5 %
0,45 %
Velká koncentrace lidí na jednom místě
1
2,5 %
0,45 %
Přeplněné regály
1
2,5 %
0,45 %
Zhruba od počátku roku 2024 v naší prodejně bývá problémem dostupnost chleba cestou z práce. Nepříjemně mne překvapilo zpoplatnění záchodů např. v Olomouci-Hodolanech nebo Praze-Podbabě, nepomůže ani jejich slavná karta ani kód z provedeného nákupu.
1
2,5 %
0,45 %
časté přestavby prodejen
1
2,5 %
0,45 %
ostatní odpovědi
Nad reklamou byl nápis, že za čekání nad pět minut dostanu slevu. Trvalo 20 minut než jsem se dostal k pokladně a když jsem si řekl o slevu, řekli mi ať se podívám za sebe, že prý už žádná fronta není, takže to prý už neplatí. Šlo sice o pár korun, ale mě jde o princip. Je to tam ošklivé. Moc důchodců (tím nemyslým žádné urážky), pomalých lidí a uličky jsou zasekané, vozík stěží projede, to je chyba obchodu a ne důchodců. Rvou regály i do hlavní cesty, nevyhnete se. Malý prostor - zlatý Globus! akční zboží je dostupné jen ráno v den akce, potom už ne Nemají výrobky, na jaké jsem zvyklý z německých Kauflandů. Prodavačka byla nepříjemná. nekvalitná zelenina Když překopou kde co v prodejně je a člověk pak dlouho nemůže nic najít. Drahé zboží, není to ještě jako v západních zemích. Prodavačky neschopné a hloupé šmejdi, podvodníci a zloději. proti knaufandlandu n německu nebe a dudy. Prodavačky neumí odpovědět na pozdrav špinavé regály Když jsem si šel pro salát, paní u pultu se mi vůbce nevěnovala. Tak jsem šel k pultu s uzeninami, tam mi paní řekla, že mám jít zpátky k pultu se saláty. Tam stále nikdo nebyl. Takže jsem šel k pultu se sýrami. Teprve tam mě paní obsloužila. Bylo to na Vypichu. Žádné bezdůvodné zadržení ochrankou, fyzické násilí, tykání, poté propuštění bez omluvy - řešil jsem žalobou nesnáším ty pokladní - stachanovny, které mi namarkují všechno zboží za 10 vetřin a nahážou mi to na hromadu a ještě do vedlejší kóje. přitom tam stojím s připravenou taškou a chcci si věci skládat přímo do tašky - není mi to umožněno. pak na pokladně strávím 3x více času, než si tu hromadu přeberu a naskládám do tašek. to je hlavní důvod, proč tam téměř nechodím nakupovat. vždycky se vytočím do běla. Vedení prodejny v Horních Měcholupech je šikanózní. Neochotné! Stalo se mi, že jsem koupila plesnivé výrobky - maliny, borůvky a marmeládu nemám Do Kauflandu nechodíme nakupovat Příliš mnoho dováženého zboží, maso z neetických chovů zvířat Nektere zboží je jednou tak drahé jako u konkurence. Predrazene, zavadejici ceny, neochotny personal, stisnene pokladny. - opakovaně se stává ,že položky inzerované v letáku nemají Celkem v pohodě až na ty fronty na pokladnu. A je pro mě daleko (20km) na záchodech jsou žluté kachličky, pečivo je většinou stvrdlé a většinou neseženu to co potřebuju ale plno ostatních věcí tam mají iba že furt predtým kauflandom sú bezďáci špatně účtovaná cena produktu :) někdy je zboží "v akci" dostupné jen první a druhý den Některé ceny jsou až nesmyslně zvýšené, zřejmě kvůli lépe vypadajícím procentním slevám v budoucnu. Většina sortimentu je low-endové zboží.
30
75 %
13,57 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u jedné otázky.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
9. Využíváte Kaufland Card a jejich akce s tím spojené?
odpověď Nikdy:
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Velmi pomalé na otázku 3. Jak hodnotíte čas, který strávíte na pokladně?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nespokojen(a) na otázku 7. Jak hodnotíte rozmanitost sortimentů v Kauflandu?
2.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nikdy na otázku 6. Jak je ochotný personál Vám pomoci?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Jak často nakupujete v Kauflandu?
2. Jak byste zhodnotili nakupování v Kauflandu?
3. Jak hodnotíte čas, který strávíte na pokladně?
4. Jak často jsou Vaše oblíbené produkty dostupné v Kauflandu?
5. Jak hodnotíte kvalitu potravin v Kauflandu?
6. Jak je ochotný personál Vám pomoci?
7. Jak hodnotíte rozmanitost sortimentů v Kauflandu?
8. Oceňujete, že Kaufland nabízí regionální produkty?
9. Využíváte Kaufland Card a jejich akce s tím spojené?
10. Co je pro Vás důležité při nakupování v Kauflandu?
11. Jaké je Vaše pohlaví?
12. Jaký je Váš věk?
13. Nejvyšší dosažené vzdělání?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Jak často nakupujete v Kauflandu?
2. Jak byste zhodnotili nakupování v Kauflandu?
3. Jak hodnotíte čas, který strávíte na pokladně?
4. Jak často jsou Vaše oblíbené produkty dostupné v Kauflandu?
5. Jak hodnotíte kvalitu potravin v Kauflandu?
6. Jak je ochotný personál Vám pomoci?
7. Jak hodnotíte rozmanitost sortimentů v Kauflandu?
8. Oceňujete, že Kaufland nabízí regionální produkty?
9. Využíváte Kaufland Card a jejich akce s tím spojené?
10. Co je pro Vás důležité při nakupování v Kauflandu?
11. Jaké je Vaše pohlaví?
12. Jaký je Váš věk?
13. Nejvyšší dosažené vzdělání?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.